
Weer veel gedecoreerden in Noordoost-Twente
AlgemeenDe Koninklijke Onderscheidingen zijn woensdag weer uitgereikt. Deze zijn een mooi stukje waardering voor de inzet die veel mensen leveren voor hun lokale gemeenschap.
TUBBERGEN/DINKELLAND - Traditiegetrouw worden ieder jaar weer relatief veel vrijwilligers genomineerd in zowel Dinkelland als Tubbergen. Dit is ook niet echt verrassend: veel lokale organisaties en activiteiten zijn sterk afhankelijk van hun inzet. Burgemeester John Joosten mocht in Dinkelland dertien inwoners een onderscheiding overhandigen. Allemaal werden zij benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Dit zijn Aly van der Aa-Bolk, Herman Baars, Jan Bolhaar, Frans Bolscher, Jan Bossink, Eric ter Brake, Hedwig ter Brake-Broekhuis, Gerard Groote Punt, Ton Plechelmus Huttenhuis, Bennie Lansink, Henk Meijer, Hans Rozendaal en Harry Wolbers.
In Tubbergen overhandigde waarnemend burgemeester Jon Hermans-Vloedbeld negen lintjes voor Lid in de Orde van Oranje-Nassau aan Ellie Haarhuis-Braakhuis, Els Boerrigter-Nieuwmeijer, Frans Lansink, Marja Lansink-Hofhuis, Gerard aan de Stegge, Hennie Paus, Erik Langeveld, Gerrit Smoes en Johan van der AA.










